Saturday, September 29, 2012

Cot-Cet Ofis


Ini Hanya sebuah apresiasi untuk diri sendiri. Segala komen dan juga pandangan peribadi sangat dialu-alukan.

#Cot Cet “opis”


Menanti 1 oct 2012, perasaan bercampur baur. Takut, gementar, teruja, gembira. Semuanya ada. Hari pertama bergelar ‘orang pejabat’ bak kata ibu. Sebelum ini “freelance” dan business sebagai mata pencarian. Saya perlu mula dari bawah untuk Berjaya. Insyaallah. Tak tau apa dugaan dan cabaran yang mendatang, yang penting saya mesti terus kuat dan positif. Agar segala cabarang yang datang akan diharungi dengan tenang.
Tapi, kerjaya sebagai ‘orang berdagang’ tetap saya teruskan. Istilah-istilah guaman dan legal mula saya hadamkan. Maklum la bekerja di firma guaman (sivil) memerlukan kepekaan yang tinggi dan teliti. J
Saya berharap semoga saya terus suksek dalam setiap apa yang saya lakukan..chaiyook!!!chaiyook!!

~SIDP~

No comments: