Friday, August 26, 2011

::KEJAR::

~saya masih berusaha untuk mencari masa menulis di blog. aduh...! saya kini bermain kejar-kejar dengan masa. kadang-kadang tu dapat menepati masa, kadang -kadang saya kena tinggal dengan masa.. haa. kan padan muka!~

bukan mudah untuk menguruskan syarikat(kedai buku). ayah belikan saya kedai buku untuk saya uruskan. bukan mudah tau, saya perlu meguruskan semua hal walaupun ada 3 orang staff yang membantu( kawan-kawan jgk sebenarnya) tapi saya dah kata saya terlalu muda, namun saya telah cuba yang terbaik untuk bulan pertama ni.mudah-mudah sedikit perubahan ini mampu untuk menarik 'pengunjung/pelanggan tetap..

saya telah menjadi seorang yang terlalu kuat bekerja..(hakikatnya saya akan ke ofis jam 11 setiap hari) he..he..lambat tu..dan saya akan stay di Al-Hamra(nama kedai buku saya):) sehingga malam. perlu memantau perjalanan pengurusan Al-Hamra.. mula-mula memang terlalu memenatkan.. tetapi saya suka dengan kerja saya.(walaupun kadang-kadang saya terpaksa belari untuk ke kelas)..

opps... sebenarnya sekarang pun saya di Al-Hamra..ok. saya akan post kan entry tentang pelbagai gelagat pelanggan..(terima kasih kepada staff Al-Hamra, hafiz, syukriah dan fidaiy)

p/s: alamak ada pelanggan, sempat lagi update blog..:) ngeee...~

2 comments:

Anonymous said...

Semoga dipermudahkn urusan, Insya Allah... ;)

Pencinta Ilmu said...

terima kasih en MUSLIM 24 JAM :)