Monday, August 10, 2009

AKHIRNYA..

Alhamdulillah..tiada perkataan lain yang sesuai melainkan kalimah syukur kepada YA RABB..
Akhirnya insan yang saya gelar sebagai guru,sahabat,muraabi, penasihat,kakak dan pendengar yang setia akan melangsungkan perkahwinannya sabtu ini. Mudah sungguh jodohnya. ALLAH itu telah susunkan perjalanan hidup kita dengan begitu cantik sekali..
Semoga ustazah MULAIHA MUSA sentiasa berada dalam rahmatNYA dan moga perkahwinan ustazah diberkati dan berkekalan hingga ke syurga.
Kisah cinta ustazah mulaiha, sebuah kisah yang saya kira boleh menjadi contoh yang terbaik buat saya. Yaakin dengan doa kita, dan ingat JAGALAH ALLAH, ALLAH AKAN MENJAGA mu..
Sudah hampir 6 tahun saya mengenali beliau,sungguh saya amat mengagumi beliau. Beliau bukan siapa2,tapi beliau adalah salah seorang yang menjadi pemangkin kejayaan saya. Pendengar yang setia, maklumlah saya tidak mempunyai adik beradik perempuan..:)
Semoga perkahwinan ini kekal hingga ke syurga, InsyaAllah:)

p/s: next post saya akan ceritakan kisah cinta yang di latari dengan syariat,dan jauh dengan SMS sia-sia,Calling BERjam-jam dan mcm2 lagilah.tunggu tau.!

1 comment:

Anonymous said...

classmate saya masa sekolah rendah dulu Ustazah Mulaiha Musa ni...dulu dia sorang je yg pakai tudung labuh masa kat sekolah rendah.