Thursday, August 27, 2009

MALU SAYA

Naik segan saya melihat blog sendiri yang tidak di update.kesan dari ketidakkemasan saya mengatur jadual harian dan bulan ini. Lantaran kesibukan menguruskan satu program yang besar bagi saya. Lupakan tentang itu yang penting saya terkesan dengan beberapa perkara yang belaku dalam hidup saya.
1) Ramadhan yang telah tiba, tanpa persediaan.
2) 2 Kemalangan yang berlaku serentak dalam minggu yang sama.
3) Diserang ketidaksihatan badan
4) Exam yang saya hadiri tanpa sempat untuk mentelaah
Semua itu membuatkan saya bermuhasabah kembali tentang masa hidup kita yang makin singkat, sedangkan banyak lagi yang kita nak buat. Bak kata ketua saya KERJA, DAN TERUS BEKERJA untuk ISLAM.
APA YANG TELAH KITA SUMBANGANKAN PADA ISLAM SELAMA KITA HIDUP INI???
PADA RAMADHAN KALI INI, KITA TINGKATKAN AMALAN IBADAH KITA..RAMADHAN KALI INI JUGA SAYA MENEMPUH PEPERIKSAAN AKHIR SEMESTER.SEMOGA KEBERKATAN RAMADHAN MEMUDAHKAN PERJALANAN PEPERIKSAAN DAN PECUTAN TERAKHIR SAYA UNTUK STUDY..
SALAM RAMADHAN BUAT SAHABAT2 SEPERJUANGAN..JANGAN LUPA HALAQAH TADARUS JAM 6 DI MASJID SETIAP HARI..:)

No comments: