Thursday, June 16, 2011

Demam..





salam penghulu hari...:)

dalan tempoh seminggu ini..saya telah membaca 4 novel tebal dalam masa 5 hari..adush..demam membaca novel ni berjangkit dari siapa pun saya tak tahu..tapi apa yang terjadi sambil mengoreng karipap di dapur pun sebelah tangan saya lagi memegang novel tebal..:) tak sabar-sabar nak habis kan dan tahu apa jalan cerita kesudahannya...lagipun dah lama saya tak baca novel tebal-tebal ni.. baca novel selalu pun tak berapa bagus melekakan..ish..ish..tak pe la yang penting saya tak lupa buat kerja sekolah(asaimen subject investment)..
dan saya juga menyeimbangkan bahan bacaan saya ada jugak jurnal-jurnal dan buku akademik yang menjadi kegemaran saya terutama buku-buku akademik tentang ekonomi dan perkembagan politik negara.:)..

senyum sokmo:)

No comments: